X 

Dostawa Towaru

1. Dostawy realizowane są poprzez firmę kurierską w godzinach 9.00-15.00. Dostawy w innych porach realizowane są na życzenie Klienta i mogą wiązać się z dodatkową opłatą - w takich przypadkach należy wyraźnie zaznaczyć w rubryce ‘uwagi’ podczas składania zamówienia, w jakich godzinach powinien być dostarczony Towar. O wysokości dodatkowej opłaty Klient zostanie poinformowany najpóźniej w dniu składania zamówienia.

2. Towar dostarczany jest pod adres odbiorcy, wskazany w formularzu zamówienia.

3. Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski w dni robocze.

4. Zryczałtowany koszt dostawy na terenie Polski wynosi 22 zł. Przy jednorazowym zakupie powyżej 250 zł - Klient nie ponosi kosztów dostawy.

5. Dostawa Towaru przez kuriera następuje na podstawie upoważnienia udzielonego przez Klienta.

6. Kurier jest uprawniony do wykonania w imieniu i na rzecz Sprzedawcy wszelkich czynności, do jakich zobowiązuje ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Towar nie zostanie wydany osobie niepełnoletniej lub której zachowanie wskazuje, że znajduje się w stanie nietrzeźwości. W przypadku powstania wątpliwości co do pełnoletniości osoby odbierającej Towar, kurier uprawniony jest do żądania okazania dokumentu stwierdzającego wiek nabywcy.

7. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania przelewu przez Sprzedawcę, od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Dostawy będą realizowane w ciągu jednego dnia roboczego (24 godziny) pod warunkiem, że płatność została zaksięgowana na koncie Sprzedawcy, a dzień następujący po nim jest dniem roboczym. W innym przypadku dostawy będą realizowane w terminie od 48 do 72 godzin, począwszy od godziny 9:00 najbliższego dnia roboczego, pod warunkiem, że kolejne dni następujące po nim są dniami roboczymi.

8. Dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży jest dołączany do przesyłki, albo wysyłany Klientowi pocztą tradycyjną, w terminie do 14 dni od zawarcia umowy, na wskazany przez Klienta adres dostawy. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest prezent – faktura VAT detaliczna nie jest dołączana do przesyłki, lecz wysyłana na adres płatnika wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia.

9. Przy odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie oraz czy zawartość przesyłki jest zgodna z treścią zamówienia.

10. W przypadku, gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z treścią zamówienia lub Towar uległ uszkodzeniu celem usprawnienia procesu reklamacyjnego zaleca się, by Klient sporządził protokół szkody z wyszczególnieniem wszystkich wad Towaru. W takim przypadku jeden z egzemplarzy protokołu powinien być wydany kurierowi, drugi zaś wysłany na adres Sprzedawcy.

Sklep na bazie OpenCart
Winoikieliszki.pl © 2017